Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 25-04-2024, 14:31 |
Кролевецький навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів №6 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Психологічний вісник5 січня 2017 року в Кролевецькому НВК №6 проведено психолого - педагогічний консиліум по адаптації учнів 5 класу до старшої школи, де були присутні вчителі-предметники, класний керівник молодшої ланки Дубина Н.І., нинішній класовод п'ятикласників Чорненко Г.П. та адміністрація НВК. На консиліумі обговорувалися проблемні питання по адаптації та дезадаптації дітей 5 класу до старшої ланки. 8 грудня 2016 року відбувся перегляд відеофільму "Станція призначення - життя" учнями 7, 8, 10 класів разом із шкільним психологом Марченко І. О. та вчителем історії, правознавства Федорець Л.О.
3 листопада 2016 року в Кролевецькому НВК №6 відбувся психолого-педагогічний консиліум для педагогів молодшої ланки та адміністрації навчального закладу по темі "Перший раз у 1-й клас. Представлення результатів готовності дітей до нових навчальних умов". Виступила психолог Марченко Інна Олександрівна з отриманими результатами психодіагностичного дослідження адаптації першокласників до нових навчальних умов.
Поради керівнику 1-го класу щодо успішної адаптації учнів найменшої ланки навчального закладу. Перехід від дошкільного статусу до школяра-найскладніший момент у житті дитини, що пов'язаний із входженням у нове соціальне середовище з новим типом стосунків, новою навчальною діяльністю, що відбувається в кризовий період. У роботі з шестирічними першокласниками слід акцентувати увагу на: - створенні належних соціальних і побутових умов, комфортного середовища перебування першокласників у школі; - дотриманні принципу наступності в системі "дитячий садок-сім'я-початкова школа"; - використанні методів, форм навчання, що відповідають психологічним особливостям розвитку дитини-дошкільника; - відході від старої дисциплінарної моделі навчання і виховання молодших школярів; - сприянні розвитку дитини як особистості; - оновленні змісту початкової освіти; - зміні форм організації навчання шестирічок; - розвитку шкільної психологічної служби, яка виявляла б своєчасно причини дезадаптації; - моделюванні стилів, способів партнерської діяльності, спілкуванні з дитиною.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Конструктор сайтів - uCoz |