Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25-04-2024, 14:31

Кролевецький навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів №6

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Психологічний вісник

5 січня 2017 року в Кролевецькому НВК №6 проведено психолого - педагогічний консиліум по адаптації учнів 5 класу до старшої школи, де були присутні вчителі-предметники, класний керівник молодшої ланки Дубина Н.І., нинішній класовод п'ятикласників Чорненко Г.П. та адміністрація НВК. На консиліумі обговорувалися проблемні питання по адаптації та дезадаптації дітей 5 класу до старшої ланки.

8 грудня 2016 року відбувся перегляд відеофільму "Станція призначення - життя" учнями 7, 8, 10 класів разом із шкільним психологом Марченко І. Ота вчителем історії, правознавства Федорець Л.О. 

                                                    

3 листопада 2016 року в Кролевецькому НВК №6  відбувся психолого-педагогічний консиліум для педагогів молодшої ланки та адміністрації  навчального закладу по темі "Перший раз у 1-й клас. Представлення результатів готовності дітей до нових навчальних умов".

Виступила психолог Марченко Інна Олександрівна з отриманими результатами психодіагностичного дослідження адаптації першокласників до нових навчальних умов.

 

 

 

Поради керівнику 1-го класу щодо успішної адаптації учнів найменшої ланки навчального закладу. 

Перехід від дошкільного статусу до школяра-найскладніший момент у житті дитини, що пов'язаний із входженням у нове соціальне середовище з новим типом стосунків, новою навчальною діяльністю, що відбувається в кризовий період.

                                                                                               У роботі з шестирічними першокласниками слід акцентувати увагу на:

- створенні належних соціальних і побутових умов, комфортного середовища перебування першокласників у школі;

- дотриманні принципу наступності в системі "дитячий садок-сім'я-початкова школа";

- використанні методів, форм навчання, що відповідають психологічним особливостям розвитку дитини-дошкільника;

- відході від старої дисциплінарної моделі навчання і виховання молодших школярів;

- сприянні розвитку дитини як особистості;

- оновленні змісту початкової освіти;

- зміні форм організації навчання шестирічок;

- розвитку шкільної психологічної служби, яка виявляла б своєчасно причини дезадаптації;

- моделюванні стилів, способів партнерської діяльності, спілкуванні з дитиною.

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz